Pagini

marți, 22 mai 2012

Revista 21art - Nr2


        Tocmai s-a lansat numarul 2 al revistei 21art. In acest numar am prilejul sa ma intersectez cu ea intr-o pagina atasata editorialului, printr-o fotografie realizata de mine.
        Revista e la inceput de drum, astfel ca in momentul de fata nu e de gasit decat in online. Primul numar a fost un mare succes, de ce nu ar fi si al doilea, al treilea...si asa mai departe? Tanara echipa inglobeaza luna de luna orice tine de arta contemporana relevanta: muzica, teatru, pictura, fotografie, desen, poezie s.a.m.d. cu scopul de a promova frumosul pe care multi nu l-ar cunoaste daca ei nu ar fi. Sunt o sursa de inspiratie, si au incapatanarea fara margini de a ne servi gratuit o sumedenie de informatii pentru cultura noastra generala.
        Le multumesc pentru ca m-au primit si pe mine printre paginile lor! Le doresc sa ajunga acolo unde isi propun si, cine stie, poate intr-o zi sa apara pe hartie!

        P.S. Pe ei ii puteti gasi, sustine si citi  AICI, iar pe Facebook ii gasiti AICI.

2 comentarii:

  1. Îmi pare bine de intersecţia aceasta neaşteptată a artei, unde cuvintele mele au fost amorsate de fotografia ta. Îmi pare bine să te cunosc :)
    Un mare mulţumesc pentru apreciere şi promovare.
    Multă inspiraţie în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur sa te cunosc, Cristina!
      Apreciez ce faci impreuna cu toti colegii tai si sper ca intentiile si entuziasmul vostru sa nu se piarda in timp. :)

      Ștergere