Pagini

luni, 5 martie 2012

Detalii ale unei ierni tarzii

Ieri am fost intr-o iesire de duminica in Padurea Hoia, la marginea Clujului. Desi m-am temut de noroiul pe care urma sa il gasesc, tot pamantul era inghetat, iar in multe locuri acoperit de o zapada ce ajungea chiar si pana la genunchi. Ghetele au cedat, asadar am inghetat teribil, dar au fost 5 ore pe care nu le regret. Intr-o padure monotona, total desfrunzita si lipsita de orice semn de viata, rar am gasit alt subiect de fotografiat in afara detaliilor din gheata care mi-a dat mari batai de cap. 

Mai jos gasiti patru imagini cu detaliile despre care va vorbeam. Pentru a le vedea in conditii mai bune dati click pe ele. Dati un click si pe butonul "Share" daca va plac! Va multumesc!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu